04 Mar
04Mar

בוקר טוב לכם!! וברוכים הבאים לאתונה!

לא משנה אם זו פעם ראשונה שלכם או חמישית, הסיור הזה הוא גם עבורכם.

הרכבנו סיור אותנטי במיוחד עבורכם עם שלל סיפורים על התרבות היוונית, הסיור מועבר בשפה העברית על ידי מדריכות ישראליות-אתונאיות שגרות באתונה שנים רבות. 


בנוסף לאוכל האותנטי, הטעימות של האלכוהול, והגרפיטי היפיפה, בסיור אתם תקבלו גם המלצות על מסעדות מקומיות מעולות לפי טעמכם האישי, אטרקציות מעניינות, טיפים להתניידות באתונה ומחוצה לה, הסבר על האוכל המקומי (בסוף הסיור אתם תדעו 100% מה להזמין במסעדות המקומיות!)

תשמעו סיפורים מרתקים על היוונים, השמות שלהם, התרבות שלהם, המשבר הכלכלי, איך הוא הסתיים, מה קרה ליוונים באותם שנים, ובנוסף גם סיפורים על יהדות יוון וסיפורים אישיים על הישראלים שחיים ביוון.

בסוף הסיור אתם תרגישו כמו מקומיים!!!

את הסיפורים נספר לכם דרך יצירות אמנות הרחוב המרהיבות בסמטאות אתונה, ונעשה מספר עצירות לשלל טעימות המתאימות לכולם!

 

הנה טעימה קטנה מהסיור:

" בוקר טוב!! אני יודעת שאכלתם ארוחת בוקר במלון.. אל דאגה, את הסיור אנחנו נתחיל בגרפיטי בין סימטאות שכונת פסירי הלו היא "פלורנטין האתונאית" ונשוטט בקצב שלכם, אספר לכם שם על התרבות של יוון, נחטט בשאלה שתמיד נשאלת - האם היוונים עצלנים? או שהם פשוט יודעים מתי הזמן לסגור את העסק לאיזה חודש ופשוט להנות מהחיים?  

ונכיר את הסיפורים המרתקים שמאחורי היצירות הצבעוניות הנפלאות ברחבי השכונה, מי הם האמנים שמגיעים לצייר שם? ולמה הם עושים זאת? מאחורי כל אחד מהם מסתתר סיפור מרתק...

רק לפני כל הדיבורים, הבה נעשה עצירה קטנה לטעום מספר סוגי מאפים שיצאו הרגע מהתנור...


המאפים טעימים במיוחד כשהם ממש חמים!!!!!

אגב, מישהו מכם צמחוני? טבעוני? רגיש לגלוטן? או בדיאטה?

 מעולה!! תעדכנו אותנו מראש כי הסיור הזה הוא גם עבורכם!!!

תכף נצא לדרך ואספר לכם על קצת על האזורים, על השכונות, על היוונים, נדבר גם קצת על פוליטקה ודת, על המשבר הכלכלי, וחכו, לא סיפרתי לכם על אכילאס!!!

בחלקו העליון של התמונה תוכלו לראות יצירה בגווני שחור-לבן בצורת חצי פנים של אישה החובשת מסיכת ברזל.

זו האקסית של אכילס (אמן מקומי) ששברה לו את הלב, רוב היצירות של אכילס הן תלת מימדיות -  כלומר מצוירות על מספר קירות במקביל - וזו גם היחודיות שלו, הוא צייר באזור מסוים בשכונה לפני כ 4-5 שנים בתקופה בה הוא היה שבור לב.. והרגש היא המניע העיקרי שלו ליצירותיו , כמו הרבה אמנים אחרים.. בין אם הם זמרים, פסלים או ציירים, אתם יודעים... יש משפט שאומר שהאומנות הגדולה ביותר, מתחילה מתוך סבל גדול, שמישהו פשוט רצה להוציא החוצה....


בא לכם לשמוע סיפורים נוספים ולטעום יחד איתנו אוכל מקומי?

קבלו טעימה קטנטנה ממה שמצפה לכם בסיור:

כמה עולה הסיור? 

75 יורו למשתתף - באים רעבים - יוצאים שבעים.

כמה זמן הסיור?? 3-4 שעות - בקצב ההליכה והלעיסה שלכם :))

כמות המשתתפים בכל סיור מוגבלת ל-15 משתתפים על מנת שהסיור יהיה אינטימי.


ולסיכום:

* יהיו לנו בסיור מאפים חמים מהתנור, סיפורים מרתקים, לגימה או שניים של אלכוהול מקומי, קצת הסטוריה, דגים, זיתים, גבינות, תבלינים מקומיים, מאכלים מוזרים עם שמות יווניים, קניות בשוק, תמונות יפות לאינסטוש, קינוח מטריף, המלצות למסלולים בימים אחרים של הטיול.

*מדריכות מקומיות שזמינות עבורכם בווצאפ כל ימי הטיול שלכם לכל שאלה.

שינויים במסלולים לפי בקשות מיוחדות - בוודאי 

סיור נגיש - כן

במהלך הסיור אתן לכם המלצות למסעדות שעל ידם נעבור בדרך, מה המנה הכי טעימה בכל אחד מהם, איפה תשתו את הקפה הכי טעים, כמה עולה כרטיס כניסה לאקרופוליס, איפה קונית כרטיסים למטרו, איך מגיעים לקניון, לאלו מוזיאונים כדאי ללכת וכו.


אני ממליצה להזמין את הסיור ליום הראשון בו תגיעו לאתונה, כך אוכל לתת לכם המלצות למהלך הימים הבאים!


להזמנת סיור - או למידע נוסף - שלחו לנו הודעה עכשיו עם תאריך מבוקש ומספר המשתתפים על ידי לחיצה - - > כאן!

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.