29 Jun
29Jun

בימי הקיץ החמים תוכלו גם לצאת לסיור ערב איתנו ברחבי השכונות השונות, היתרונות של סיור ערב על פני סיור בוקר - החום יורד, אפשר לטעום דברים מעניינים במקומות שפתוחים רק בשעות אחר הצהריים והערב, בערב הכל בתזוזה, הכל הופך להיות כיף, כולם יוצאים לרחובות והרחובות מלאים במטיילים...

מה עושים בסיור הערב של הסודות של אתונה אתם שואלים?

סיור ערב מתחיל בטעימות של אוכל מקומי, אתם חייבים לבוא רעבים! 

נטעם גבינות ויין במעדניה כפרית, נמשיך למאזטים קטנים של דגים, סלטים, תבשילי קטניות מיוחדים ליוון, ממרחים טעימים, ועוד....!

יש לנו כל כך הרבה גוונים של אוכל יווני טעים שאנחנו רוצות שתכירו!!!


משם, אנחנו נלך לצפות באמנות הרחוב בסמטאות אתונה, נספר לכם את הסיפורים של האומנים מאחורי היצירות המרהיבות, מי הם, למה הם ציירו את מה שהם ציירו, האם זה לכבוד מישהו? נגד מישהו? אולי זה גם וגם? - תמונות יפיפיות וצבעוניות בטוח יהיו לכם!



כל פעם כשמגיעים ליצירה חדשה אנחנו שומעות מכם את ה- וואווווו!!!!!!! איזה יופי!!! בטוח לא הייתי מגיע לכאן בעצמי!


משם נטעם מאפים מסורתיים עסיסיים וקראנצ'ים, ואת מאפה האלים המפורסם!!!

הסיורים משתנים מפעם לפעם והשינויים תלויים בכם, אם יש משהו שאתם אוהבים לאכול, משהו שאתם אלרגיים אליו, אנחנו נשמח לדעת מראש על מנת לתכנן את הסיור ולהתאים אותו אליכם..


אתם תטעמו את האוכל היווני הפשוט והאותנטי שאותו היוונים אוכלים מידי יום, בטברנה השכונתית, בבית או במסעדה כשהם יוצאים עם חברים. 

ולסיום, כמובן, איך אפשר בלי הקינוח!!!!!! בחרנו לסיים את הסיור בקינוח מסורתי עם טוויסט! טעים ביותר!!

והכי חשוב...

במהלך הסיור אתם תקבלו מאיתנו המון טיפים להמשך השהייה שלכם באתונה, אנו נמליץ לכם על מסעדות שוות, חופי ים, נזמין לכם מקומות בטברנות, מסג' טוב,  נענה על כל שאלה שעולה על רוחכם - ממש נארגן לכם את ימי הטיול!


לפרטים נוספים על הסיור שלנו מוזמנים ליצור איתנו קשר בווטסאפ!

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.