27 May
27May
להלן 9 המלצות שקיבצנו במיוחד עבורכם:


נתחיל עם מקומות סגורים ממוזגים, נמשיך משם לכל שאר המקומות ובסוף הכתבה נגיע להמלצות לחופים קרובים ופארקי מים לימי הקיץ!!!!


XPLORE - אטרקציה לילדים הנמצאת בתוך קניון מעולה (לא גדול פחות מתאים לשופינג אם באים במיוחד עבור זה) הנמצא במרחק נסיעה במונית של כ-25 דקות ממרכז העיר, יש שם (כמובן בנוסף לקניון ולמסעדות) את ה-XPLORE  שזו אטרקציה סגורה בעלת 3 אולמות, באחת תוכלו לחקור אקווריום ענקי, בשניה תערוכת מדע מטורפת עבור ילדים בכל הגילאים, ובסוף תטיילו בין דינוזאורים, פארק מעניין עם מבוכים וג'ימבורי לילדים, לא ישעמם לכם לרגע.
הכניסה מגיל 2.5.


מוזיאון כיפי - מתאים לכל הילדים, ילדים, זוגות, פנסונרים - לכולם!!!
 המוזיאון נמצא ממש במרכז העיר, אבל אם הייתם כבר באחד ממוזיאוני האשליות בעולם, אז אין הרבה הבדל, אותן אשליות אופטיות... אבל אם טרם יצא לכם להיות באחד ממוזיאוני האשליות ברחבי העולם, אז חובה חובה חובה!!!!!!!


מתאים לכל הגילאים והוא אחד המוזיאונים הכי שווים ביוון! 
בפנים ילווה אתכם מדריך שיעבור איתכם בין המיצגים ויפעיל את המשתתפים בעודו מספר לכם איך חשבו על הרובוט הראשון ביוון ולמה הוא נועד, איך תיקשרו אחד עם השני ממרחק, איך נפתחו דלתות הפרתנון כשהקריבו קורבן לאלים וכו.

כפי שציננתי מתאים לכל הגילאים מגיל 4 ועד 120, גם בלי ילדים, מרתק ביותר.

4. הגנים הלאומיים
הכניסה לגנים ממוקמת כ- 150  מטרים מימין לבית הפרלמנט בכיכר סינטגמה והיא חינמית לכולם.
הגנים מלאים בעצים גבוהים, ופינות מוצלות, האוויר שם כל כך קריר בזכות הצמחייה שתרגישו את המיזוג הנעים בכל פינה, יש בגן אגם ברבורים, גן חיות קטן והרבה הרבה טבע, גם באמצע חודש אוגוסט הלוהט ברגע שתיכנסו לגנים כבר לא תשמעו את רעש המכוניות אלא את ציוצי הציפורים, ממליצה לרכוש קפה קר ואיזה בייגל יווני (שמו קולורי).
הקפה עבורכם שתוכלו להתמוגג עליו באחד הספסלים הפזורים ברחבי הגן, והבייגלה בשביל הברבורים, הברווזים, הדגים או צבי המים, שיתקרבו אליכם בזמן שאתם מביטים בהם בהתמוגגות.


4. לונה פארק למבוגרים ולונה פארק לילדים.

ישנם שני מתחמי לונה פארק הצמודים אחד לשני! והם פתוחים בקיץ רק בשעות הערב!!!!

באחד ניתן להכנס לחלק מהמתקנים החל מגובה 1.20, ומגובה 1.40 המתחם מתאים לכולם, שמו הוא Allou! Fun Park.

מתאים לכל המשפחה, וגם בלי ילדים - מתקנים שווים ביותר למבוגרים.

המתחם השני הצמוד אליו (פחות מדקה הליכה) מתאים לפעוטות ולילדים קטנים, בנוסף לכל מתקני הלונה פארק (בחלקם חובה לעלות עם הורה מלווה) יש גם ג'ימבורי גדול, טרמפולינות, מסעדות, וכו, שמו של המתחם לקטנטנים הוא Allou! Fun Park Kidom
בהמשך הרחוב יש 3 מתחמים גדולים של ג'ימבורים וטרמפולינות!


מתחמי הלונה פארק עובדים כל השנה, בקיץ הם נפתחים רק בשעות אחר הצהריים, ובחורף הם סגורים בימים גשומים לחלוטין.


סטברוס ניארחוס (הספריה הלאומית, בית האופרה ומרכז התרבות) זהו פארק ענקי עם תצפית גבוהה עם טלסקופים, בפארק יש הרבה משחקים לכל הגילאים, מזרקות שאפשר לרוץ בהם (קחו מגבת לילדים) ועוד בריכת נוי מלאכותית ארוכה עם מופע אורקולי כל חצי שעה! 
בתוך המבנה ישנן תערוכות שמתחלפות מידי שבוע, פשוט תשאלו את אחד העובדים בתוך המבנה מה הן והיכן התערוכות והם יפנו אתכם לקומה הרלוונטית.
כשתסיימו לחקור את המבנה ואת הגנים המרשימים שלו תוכלו ללכת ברגל למרינה פליסבוס, אחת המרינות היפיפיות! 
מלאה במסעדות, גלידריות, פארקים רחבי ידיים, (2 מתחמי ג'ימבורי לילדים, מגרש גלגיליות עם רולר בליידס להשכרה, מתנפחים וכו) וגם טיילת שלא נגמרת!


7. פארקי מים מעולים
האחד Aquapolis Athens נמצא במתחם ע"י שדה התעופה צמוד לגן החיות.
השני Splash Waterpark Isthmos צמוד לתעלת קורניתוס במרחק של פחות משעה נסיעה ממרכז אתונה


8. יש באתונה חופי ים מרהיבים, אחד המעולים בהם הוא ה- Bolivar!
חוף נקי פלוס מסעדה, מקלחות, לוקרים, מתנפחי ענק בתוך המים, ספורט ימי, ומים צלולים ומדהימים, בר עם מוזיקה כל היום וכל הלילה! 
בלילה המקום משתנה והופך לחוף עם מסיבות אל תוך הלילה ומזמין לשם דיג'ייז מוכרים מכל רחבי העולם!


9. כמובן אפשר לקחת את הילדים לסיור שמתאים לכל המשפחה הכולל גרפיטי, הסטוריה וקולינריה מקומית, הקולעת לטעמם של כל ילד או מבוגר, עם מגוון של סיפורים מעניינים על המקומות המרתקים בהם תבקרו! 

לפרטים נוספים שלחו לנו הודעה בווצאפ - כאן!!


אז אתונה... 
שלא תגידו שלא אמרנו... 
אפשר ורצוי להתקרר באתונה גם בקיץ!
 
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.