16 Jun
16Jun

כמה פעמים שמעתי את המשפט "מה? יש ים באתונה???" 

אז כן! התשובה היא כן! 

במרחק של מספר דקות נסיעה תגיעו לחופי הים המושלמים של מחוז אטיקה, וזכרו, השמש ביוון שוקעת שעה מאוחר יותר מאשר בישראל, אז יש לכם עוד שעה של שמש כל יום!!!

צירפנו לכם בכתבה זו מספר המלצות (ותמונות כמובן) על חופים מושלמים ודרכי הגעה.

מהאזור בו נגמרת מרינה פליסבוס היפיפייה מלאת היאכטות מתחילים חופי הרחצה.

לא לכיוון פיראוס, אלא לכיוון הריביירה האתונאית, יש גם הרבה בתי מלון הפזורים לאורך החופים, מסעדות ומועדונים, שווה שווה שווה!!!

איך מגיעים אליהם? הדרך הזולה היא לעלות על הטראם (הרכבת הקלה - מול הגנים הלאומיים) הטראם נבנתה במיוחד לתיירים שרוצים להגיע לחופים, תוך 20 דקות אתם תגיעו לחופים.

כרטיס קונים בתחנה עצמה במכונת הכרטיסים במזומן או באשראי במחיר של 1.20 לכרטיס בודד שתקף ל-90 דקות, אפשר גם לרכוש הלוך ושוב במחיר של 2.20 או כרטיס ל 24 שעות במחיר של 4.10 או כרטיס לחמישה ימים. 

הכרטיסים תקפים לאוטובוס לרכבת ולטראם (לשדה התעופה הכרטיס שונה).

עליתם על הטראם? אתם עם רכב? או לקחתם מונית?


החוף הראשון שתגיעו אליו הוא EDEM

חוף קטן נחמד, חינמי, עם בר מסעדה מקומיים, המחירים בחופים רגילים כמו בכל מקום בעיר ולא יקרים, תרשו לעצמכם להתפנק על בירה ב- 4€ או על סלט וצלחת דגים טריים.

תמונות של חוף EDEM:

הטיילת הצמודה לחוף:


החוף השני שתגיעו אליו אחרי 2-3 תחנות מחוף EDEM הוא חוף Macaw / Bolivar

תלוי מאיזה צד של החוף נכנסתם, אך בסופו של דבר תגיעו לאותו המקום.

חוף צעיר תוסס, עם מוזיקה טובה, מים צלולים, אלכוהול, מה צריך יותר???

למה הוא אחד החופים הכי שווים? כי בלילות יש בו מסיבות חוף עם דיג'יי בעלי שמות עולמיים!

תוכלו לראות מתי יש מסיבה וגם לקחת לשם מונית בלילה, כרטיס הכניסה כמו כל המקומות כולל שתיה!

קישור לאתר שלהם - פרטים על המסיבות כאן!

אך בשעות היום הוא בר/מסעדה מעולה/חוף וספורט ימי!

עולה כ-7-8 יורו להיכנס לחוף ואתם תגיעו לחוף ממש מסודר ונקי עם מקלחות מסודרות ושירותים, תוכלו לקנות שם מתנפחים לים לילדים או למבוגרים, לשכור שם לוקר בו תוכלו לשים את חפצכם האישיים, לשלם עוד 2 יורו על מיטת שיזוף כיסא או שמשייה, לאכול, לשתות אלכוהול או לנשנש חטיף במחירים סבירים בהחלט כמו בכל מקום בעיר.

תמונות מהתפריט שלהם:

תמונה ממסיבות החוף:


החוף השווה הבא הוא חוף Voula  

החוף ממוקם בעיירה וולה מעט אחרי העיר גליפדה - קרוב לתחנה האחרונה של הטארם.

שם החוף הוא Athens by the sea

עלות כרטיס הכניסה היא 12 יורו, והחוף חולי, פרטי, עם מדשאות מסודרות ופינות ישיבה מוצלות רבות, מיטות שיזוף, שמשיות להשכרה ומסעדה טובה.



החוף הבא זה הוא החוף המפונפן - Asteras 

החוף החולי הטוב ביותר והיקר ביותר באזור הריביירה האתונאית ובו תוכלו להתחכך באבק כוכבים, אך תשלמו לא מעט - החל מ 70€ לשמשיה עם 2 מיטות שיזוף, וכלל שתתקרבו לקו המים המחיר מתייקר, המלצרים והעובדים בחוף בעלי תודעת שירות גבוהה, יש גם חנות לבגדי ים בחוף למקרה שלא הבאתם איתכם, ואם אתם בירח דבש - יש גם מתחם ללא ילדים. 

ניתן גם לשמור כיסאות ומיטות שיזוף מראש באתר שלהם - קישור לאתר!



החוף הבא - Αkti Vouliagmenis היושב בעיירה ווליאגמני.

מפרצון יפיפה עם חוף חולי, מים רדודים וצלולים, ספורט ימי, מדשאות מטופחות, מזנון עם נשנושים, מיטות שיזוף וכניסה בעלות של 10 יורו לאדם, ניתן מראש לקנות גם כרטיס לשמשיה ומיטות שיזוף.


חוף Varkiza

הכניסה עולה 10 יורו לאדם, חוף צעיר וכיפי, חולי, אפשר להמשיך את השהות אל תוך הלילה ולהנות מהמסעדות ובתי הקפה לאורך החוף ומהמוזיקה הטובה.


וכמובן חשוב מאוד - אגם ווליאגמני!!!!! 

אגם מטורף, פסטורלי יפייפה, מים צלולים ונעימים, דגיגונים קטנים שאוכלים את כפות הרגליים, מסעדה מעולה מקלחות חדשות, אני בטוחה ששמעתם עליו...!

המים המינרלים באגם נובעים ממערה בבטן האדמה בעומק של עשות קילומטרים, והם אינם חמים כלל, אך לא קרים מידי כמו מי הים, אין ריח של גופרית, הכניסה אליהם קלה, ויש מדרגות וכניסה לנכים.

אין שם מוזיקה, רק שקט, תוכלו לשמוע את הציפורים המצייצות החגות מעל, מומלץ להגיע ליום פינוק רגוע בשבילכם ובשביל הנפש שלכם, להגיע רק עם בגד ים ומגבת, כניסה בין 12€-18€ באזור המרכזי, ובאזורים הפרטיים המחירים רק עולים, שירות מעולה!!! ניתן להזמין מקומות כאן - קישור להזמנת מקומות ישיבה בחוף לפי מיקום.



בעיקרון,

קו החוף לא נגמר, זאת רק ההתחלה שלו, אם אתם עם רכב תוכלו לרבוץ כל יום בחוף אחר, במפרצים יפייפיים, לצלול עם שנורקל, לשכור סירות, אופנועי ים ועוד...

תהנו בקיץ באתונה!!! 

לכל שאלה נוספת אנחנו זמינות בווצאפ!

אם בא לכם להצטרף אלינו לסיור מעניין וטעים בסמטאות העיר מוזמנים להמשיך לקרוא - לחצו כאן לראות תמונות מהסיור הסודי שלנו!


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.