22 Jul
22Jul

אם חשקה נפשכם באוכל גורמה באחד מן הימים, אך המחירים נשמעו לכם בלתי מושגים, אתונה היא "המקום" להגיע אליו ולאכול במישלן! לא רק בגלל האוכל הים תיכוני הטעים שיש להן להציע, גם המחירים הנוחים, והמבחר! זו בהחלט חוויה!

רק מהרו להזמין חודשים מראש לפני נסיעתכם, פן תפספסו...

מיסעדות המישלן באתונה מתחלקות למספר סוגים.

ישנן מסעדות מישלן בעלות כוכב אחד, ישנה מסעדה אחת המתהדרת ב-2 כוכבי מישלן, ומסעדות מישלן ספציפיות המציעות גם תפריט צמחוני.

בכתבה זו אפרט לגבי כל אחת מהמסעדות.


1. Delta

 שני כוכבי מישלן, הירקות מגיעים מחוות קטנות על מנת לתמוך ביצרנים מקומיים, נוף מדהים לים, צמחיה תלויה מהתקרה, עולם אחר, בעת ההזמנה אתם מתבקשים להודיע אם אתם טבעוניים או צמחוניים על מנת שיתאימו לכם את המנות באופן אישי.

מגישים לכם בין 10-14 מנות, בעלות של 150€ לאדם, במידה ותרצו להוסיף מיצים מיוחדים לארוחה או יינות תשלמו תוספת.

בתמונה למטה: Delta


2. Hytra

כוכב מישלן המחירים נעים בין 70-90 יורו, ויש גם אופציות צמחוניות, חומרי גלם יווניים, מתכונים מסורתיים עם טוויסט עכשווי.

בתמונה למטה: Hytra


3. Varoulko Seaside

כוכב מישלן - מסעדת גורמה פירות ים ודגים, היושבת בפיראוס עם נוף לים, המחיר נע בין 90€-110€ לאדם, או לחלופין ניתן להזמין מנות מהתפריט.

בתמונה למטה: Varoulko Seaside


4. Spondi

כוכב מישלן - מטבח צרפתי, מנות מדויקות, גבינות מעולות, המחירים נעים בין 105€-125€ לאדם, וברור שתבחרו בתפריט ש ה-125, כי הוא כולל קינוח, וכידוע הקינוחים הצרפתיים הם מוצלחים ביותר!

בתונה למטה: Spondi


5. Cerdo Negro 1985

כוכב מישלן - פיוז'ן שילוב של מטבח ים תיכוני והמטבח הספרדי, ארוחת 6 מנות או הזמנה מהתפריט, המחיר משתנה כל חודש וכך גם התפריט שונה מידי חודש.

בתמונה למטה: Cerdo Negro 1985


6. CTC

כוכב מישלן - מטבח מודרני, מסע של 11 מנות בעלות של 88€ לאדם, אם תרצו להוסיף יינות שמותאמים לכל מנה תצטרכו להוסיף עוד כ-55€-90€ לאדם.



7. Soil

כוכב מישלן - המטבח מתמקד בירקות, עשבי תיבול ופרחי מאכל מגינת המטבח של אביו של השף, 15 מנות, העלות היא החל מ-90 יורו לאדם, המנות ניתנות לשינוי, במידה ותרצו להתאים יינות לכל המנות, העלות הנוספת היא בין 75€-145€ למשתתף.

בתמונה למטה: Soil


8. The Zillers

כוכב מישלן - מטבח יווני עכשווי, מסעדה עם נוף מדהים, ממש במרכז העיר,  2 תפריטים לבחירה 80€-95€ לאדם.

בתמונה למטה: The Zillers


9. Botrini's

כוכב מישלן - מטבח יווני איטלקי - כמו השף עצמו שגדל באי קורפו, המחירים נעים בין 100€-140€ לאדם, המסעדה ממקומת באזור הנקרא חלנדרי, נסיעה של כ 16 דקות ממרכז אתונה, ניתן להזמין לשם מונית ממלונכם באפליקציה.

בתמונה למטה: Botrini's


10. Pelagos

כוכב מישלן - מטבח צרפתי-איטלקי-ים תיכוני, המסעדה ממוקמת בריזוקט ארבע העונות במרחק של כ-35 דקות נסיעה ממרכז אתונה. 95€-165€ לאדם, ובמידה ותרצו להתאים יינות למנות העלות היא כ 55€ נוספים לאדם.

בתמונה למטה: Pelagos


 

בנוסף יש עוד מספר מסעדות מומלצות על ידי מדריך מישלן שטרם קיבלו כוכב כמו המסעדה הצרפתית VERi TABLE, המסעדה היוונית-יפנית Nolan, המסעדה היוונית Aleria ועוד כמה מסעדות בהחלט מוצלחות.

להלן הקישור למדריך מסעדות המישלן באתונה: https://guide.michelin.com/en/gr/restaurants

כמובן רצוי להזמין מקומות כמה שיותר זמן מראש!!!!

בתאבון!


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.