20 May
20May

פעם ראשונה שלכם באתונה?

אחד הקשיים בבחירת מלון היא שיש כל כך הרבה מלונות וכל כך הרבה אזורים במרכז אתונה ולכל אחד מהאזורים יש אופי שונה, 

מה שחשוב ביותר לדעת זה שיש 3 כיכרות מרכזיות באתונה!!!! 

כיכר מונסטיראקי, כיכר אומוניה וכיכר סינטגמה.

שלושת הכיכרות יוצרות מעין משולש והוא המרכז המסחרי של אתונה, כל המלונות שם נחשבים מרכזיים, הרחוב בין כיכר סינטגמה לכיכר מונסטיראקי ניקרא רחוב ארמו ושם יושבות כל רשתות ההנעלה והביגוד המוכרות.

כיכר אומוניה היא כיכר שהתחדשה בתקופה של הקורונה, נבנתה מזרקה ענקית יפיפיה במרכז הכיכר, שדחפה את הפשיעה ששררה שם עד אז, מספר רחובות אחורה, נבנו שם עשרות בתי מלון מעולים וגרנדיוזים, רשת מלונות בראון הישראלית פתחה שם מספר מלונות המתהדרים בארוחת בוקר מצויינת, והמחיר של מלונות אלה נמוך מעט ממלונות הנמצאים ברחוב ארמו, אך תוך 12 דקות לכל היותר מכיכר אומוניה אתם ברחוב ארמו.

אם באתם לנוח בוודאי תבחרו במלון בוטיק או בסוויטה, אם באתם לשופינג מטורף של 3 ימים עם הבסטי, בוודאי תבחרו במלון ברחוב ארמו (וגם כמה שיותר קרוב לזארה) אם אתם רק רוצים לשים את הראש במלון, בוודאי תרצו משהו 400-500 מטר מהמרכז, כי המחירים יותר נוחים, ואם אתם באים לבלות בוודאי תרצו מלון הקרוב למרכזי הבילויים, כמו שכונת גאזי או פסירי.

המלונות שנכנסו לרשימה שלנו אלו מלונות שביקרנו בהם, במיקומים מעולים, מלונות בוטיק יפייפיים כמו שאנחנו אוהבות!!! אז בואו נצא לדרך - סיקור מלונות!!


The Foundry Suites Athens

מלון בוטיק הנמצא בקצה שכונת פסירי באזור שקט ובהחלט אזור שנעים להסתובב בו בכל שעה, במרחק של 100 מטר מהמלון מתחיל כל אזור הבילויים של פסירי, ברים, מסעדות, וכו, למלון יש 12 חדרים וכל אחד שונה מהשני (יש אפילו חדר עם פסנתר), הכניסה למלון נראה כמו ספריה עתיקה, עם רצפת זכוכית שמתחתיה יושב מרתף היינות של המלון.

ארוחת הבוקר של המלון מוגשת בסלסלת פיקניק, יש גג פתוח הצופה לאקרופוליס ובימי הקיץ בשעות הערב הם מכינים לאורחים פיצה בטאבון שנמצא על גג המלון המקסים, מלא צמחיה ירוקה, תחושה של בית, מומלץ לחלוטין מבחינת המיקום, האוכל החדרים והשירות.



Hellenic Vibes Smart Hotel


מלון חדש, חדרים מרווחים ונקיים במיוחד, שירות נפלא, צוות קשוב ואדיב, ארוחת בוקר טובה, מקלחת גשם מפנקת ומרווחת.
החדר מצוייד בטכנולוגיה חכמה. 
ניתן לשלוט בכל חדר על התאורה, וילונות, מזגן ומנעול הדלת באמצעות טלפון חכם. 



ERGON House Athens


בית מלון שחדר האוכל שלו הוא בעצם מסעדה שממוקמת בתוך מעדניה איכותית וענקית, במעדנייה מחזיקים המון מוצרי פרימיום מרחבי יוון, ויש בה אוירה מיוחדת של שוק אורבני, מלון בוטי, עם הרבה יופי,  מחשבה על כל פרט ופרט והרבה אסטטיקה אפשר למצוא שם, המקום נוטף סטייל, חדרים קטנים אבל עם כל מה שצריך, שירות מעולה, מיקום מעולה!


Athens Ivy Suites


מלון בוטיק חדש ומפנק, 10 חדרים מעוצבים ומרווחים, מיקום מרכזי פנטסטי, ארוחות בוקר עשירות, מיטות נוחות, ושרות אישי ואכפתי מצד צוות המלון. 

במלון איוויס חשבו על כל פרט קטן, כל הפריטים במלון סופר איכותיים וברמה הכי גבוהה שיש - החל ממברשת שיניים ועד לחלוק, בכל חדר תוכלו אפילו למצוא 4 סוגים של כוסות וגם פותחן לבקבוקים.


הייתם במלון מעולה ורוצים להמליץ?

מוזמנים להמליץ על המלון שביקרתם בו בתגובות ואנו נוסיף אותו לרשימה!





הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.